onsdag 12 september 2007

:)

Så. Har inte orkat skriva här. Jag har inget intressant att skriva. Just det! Har fått Sims 2 Jorden Runt :D *älskaälskaälska* Det är skitkul, helt värt pengarna. Sen har jag varit på synundersökning och jag ser fortfarande ljusa prickar för ögonen där hon lyste mig med ne lampa. Linser är så bra men ack så jobbigt att kolla om man kan ha >__< Årskontroll, tydligen... Sen var jag på scouterna igår. Vi lekte... Öh... Tibitansk bisonoxe-elefant 1 2 3. Det är en lek som är typ som under hökens vingar kom, men man kan tine bli skyddad ohc man blir inte tagen, man ska bli upplyft av tagaren/tagarna. Om de hinner säga Tibitans Bisonoxe-elefant 1 2 3 utan att man nuddar marken är man tagen. Jag blev såklart attakerad som andra människa :look Blir jag alltid... *mutter* Men jag lyckades slingra mig ohc höll mig fast i det långa gräset. Sen kämpade jag i någon minut mot Sigge och KJ, som är ledare. Hah! Alla hejjade såklart på mig, men ded tog mig ändå :look Sen hade jag och David stirr-tävling om vem som kunde titta längst på varandra utan att blinka. Det var skitläskigt, hans pupiller växte och enligt honom gjorde mina det med :/ Katt fattar nog vad jag menar med det >_< Sen gick vi in och jag började irritera mina kompisar på ett roligt sätt, jag kramade dem. De tycker det är skitläskigt ohc jag tycker om att irritera folk. Sen, på något vis, blev jag torterad under resten av kvällen av David som försökte och lyckades krama mig. Läskigt.... Nä, nu är jag för trött för att skriva mer...

Inga kommentarer: